انتخابات

سلام.
یکی از دوستان تووی وبش یه مسابقه وبلاگی برگذار کرده.
منم توش شرکت کردم.
اگر دوست داشتید شرکت کنید و بهم رای بدید.
من باید جایزه رو ببرم.
گوشه بالا سمت چپ یه آمار گیر هست باید اونجا رای بدید.روی گزینه ی بی نقطه کیلیک کنید
اینم آدرس وبلاگش...
+ نوشته شده در جمعه هشتم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 23:38 توسط دانشجو
|
من یک دانشجو هستم...