سلام.

یکی از دوستان تووی وبش یه مسابقه وبلاگی برگذار کرده.

منم توش شرکت کردم.

اگر دوست داشتید شرکت کنید و بهم رای بدید.

من باید جایزه رو ببرم.

گوشه بالا سمت چپ یه آمار گیر هست باید اونجا رای بدید.روی گزینه ی بی نقطه کیلیک کنید

اینم آدرس وبلاگش...

 

سرگرمی و خنده ی دانشجویی