بیا تو فقط بخند
استاتوس
دختره استاتوس گذاشته: خلقت پسرا اصلاً شوخیه جالبی نبود...!
.
.
.
پسره اومده کامنت گذاشته: ولی خـلـقـت دخـتـرا خیلی باحال بود،
مُردیم از خنده :))
+
نوشته شده در پنجشنبه هفتم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 21:7 توسط دانشجو |
من یک دانشجو هستم...
فقط همین.
خانه
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
شهریور ۱۳۹۲
فروردین ۱۳۹۲
اسفند ۱۳۹۱
بهمن ۱۳۹۱
دی ۱۳۹۱
آذر ۱۳۹۱
آبان ۱۳۹۱
مهر ۱۳۹۱
BLOGFA.COM