ورودی 92
الان تو ذهن بچه های ورودی 92 ای اینه که...
آره الان میریم اونجا 7 ترم تموم میکنیم با معدل بالا 17 !!!
مام همین تفکر رو داشتیم الان مبنای تفکرمون (( ان شاء الله از ترم )) بعده!!
+ نوشته شده در پنجشنبه هفتم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 21:5 توسط دانشجو
|
من یک دانشجو هستم...