الان تو ذهن بچه های ورودی 92 ای اینه که...


آره الان میریم اونجا 7 ترم تموم میکنیم با معدل بالا 17 !!!


مام همین تفکر رو داشتیم الان مبنای تفکرمون (( ان شاء الله از ترم )) بعده!!