اخوان...
تو چه دانی که پس هر نگه ساده ی من
چه جنونی ، چه نیازی ، چه غمی ست .
مهدی اخوان ثالث
چه جنونی ، چه نیازی ، چه غمی ست .
مهدی اخوان ثالث
+ نوشته شده در پنجشنبه سوم اسفند ۱۳۹۱ ساعت 22:47 توسط دانشجو
|
من یک دانشجو هستم...